The boldest thing you ever did

Categories E Natur og Turer

 

 

Hver dag får jeg en “Challenge” på mail. Det er helt valgfritt å gjøre, men jeg synes det er artig, så jeg gjør en del av de som ikke er altfor mye stress. I dag var utrfordringen; “tenk tre minutter på det mest dristige du har gjort.”

Jeg kom til slutt frem til en gang jeg og ei venninne balanserte på toppen av en ti meter høy trekontruksjon som var delvis rotten. I badetøy. (Den du ser til høyre i bildet ovenfor, som btw er tatt av Thomas)

 Hva er noe av det mest crazy du har gjort?

5 kommentarer

5 thoughts on “The boldest thing you ever did

  1. Camilla Malvine Eriksen: Hihi, det er ikke så ofte min crazy side kommer frem heller 😛 Men det hender at jeg er litt impulsiv noen ganger 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *