Læreren og Fiskeren

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Denne uka skal jeg være med på en studentovertakelse på skolen, hvor jeg går inn i rollen som en lærer på fulltid. Veldig spennende og skummelt. Spesielt siden jeg skal være i første klasse, noe jeg ikke er vandt til i det hele tatt…

Ellers har det vært ei nydelig helg (som jeg skal blogge mer om når jeg får tid). Har fisket med kjæresten, sett film med venner, vært barnevakt for to hunder og tre barn (på en gang) og hatt et vær som var helt upåklagelig.

Men det ble ingen fisk denne gangen….

2 kommentarer

2 thoughts on “Læreren og Fiskeren

  1. ~Forfatterspiren & Dataingeniø: Ja, studerer grunnskolelærer for 5.-10. klasse… Foreløpig med fagene Matematikk og Engelsk. Veldig morro, men kjenner at første klasse er litt ut av komfortsonen 😛
    Men så sa alltid Pedagogikklæreren at man måtte Ut av Comfort zone, Inn i Learning zone, men ikke tippe helt over i Panic zone… 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *