Selskap med Sjømat!

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Forrige lørdag (ja, jeg ligger konstant en  uke etter med blogginga) var jeg i bursdagsselskap hos ei venninne. Søte Caroline ble 22 år! Vi feiret på best mulig vis: Med reker og krabber! Finnes det en bedre måte å innvie sommeren og juni på?

Her har vi et bilde av det flotte (men litt rare) bursdagsbarnet. Hun smiler veldig pent.

 

Maten ble servert på et nydelig dekket bord hvor alt var innenfor tema. Det lå til og med skjell utover duken… Vi spiste faktisk talt i en og en halv time i strekk (i hvert fall jeg og Charlotte, mihi). MegaKos!

 

Og til slutt et bilde av allesammen. For en gjeng med søte folk! Vi fikk forresten kake også. Gulerotkaka var helt fortreffelig (Jeg prøver å gå bort fra enkelte svært høyfrekvente ord på denne bloggen, som “kos” og “nydelig” og “fantastisk”. Jeg tror det er topp 3 i vokabularet mitt… Andre dere har merket dere? :P).

 

Jeg satser på å se mye til noen av disse flotte jentene fremover i ferien…

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *