Gave fra Kjæresten og andre fine ting…

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Her en dag kom plutselig Thomas innom en tur med roser og cupcakes han hadde kjøpt til meg. Veldig koselig! Fargen var det nærmeste han kom til bryllupsfargen vår, så det var litt ekstra omtenksomt 🙂

Det har vært ganske fint vær i det siste.

 

Men plutselig spruter regnet ned akkopagnert av høye tordenbrak. Jeg var redd jeg skulle drukte på den korte turen ned trappa. Overlevde så vidt.

 

I helga var det “Sokndalsdagene.” På grunn av jobbing merket jeg lite til tivoli, salgsboder og show helt til søndag, for da tok jeg meg turen ut. Fant denne fine sykkelen.

 

Cathrine og jeg vandret en tur, besøkte Bente, og koste oss.

 

På lørdagskvelden (bare for å skrive dette i litt feil rekkefølge) var jeg i Linepollen og grillet og spilte volleyball med ungdommene fra Betania. Veldig koselig 🙂

4 kommentarer

4 thoughts on “Gave fra Kjæresten og andre fine ting…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *