Blomsterpiken baker svaner

Categories B opplevelser og hverdagsliv

I bygda er det sokndalsdager denne helga. En slags festival, bare for oss. Det er tivoli, salgsboder, fullt solskinn og egentlig veldig flott.

Første dagen i sokndalsdagene, i går, var jeg egentlig bare på jobb. Blomsterbutikken var kjempetravel, så jeg jobbet i over ti timer. Nå er jeg i gang med å få litt penger igjen! I det siste har økonomien min krympet og krympet. Og det er ikke rart heller når man reiser på to utenlandsturer og allikevel må betale 1200 kroner for et månedkort på bussen (!!) -.-

Her er noen snapshots fra hva jeg jobber med. Sommerblomster er så nydelig!

Og på kvelden i går, da jeg kom hjem fra denne lange arbeidsdagen, var jeg skikkelig sliten i beina. Men jeg laget allikevel vannbakkels-svaner, så vi kunne kose oss litt ekstra. Jepp. Det var middagen.

Kos!

I dag bir også litt stress. Jobbing i butikken, og så ungdomsmøte på kvelden 🙂

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *