En Fantastisk Følelse

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Nå har jeg sommerferie! Ble ferdig med sist eksamen i dag, som var engelsk muntlig. Var ganske nervøs de siste dagene, men det gikk veldig greit. De neste dagene skal brukes på jobbing i planteskolen, frivillig arbeid på Betania med ungdommene, og dugnader til inntekt for teamturen. Og selvsagt også alle de fine vennene mine og kjæresten!

Jeg har tenkt til å bli sporty. Jeg har tenkt til å sy klær. Jeg har tenkt til å holde huset mer ryddig. Det er ikke grenser for hva man kan få til i en ferie (føler jeg). Pus er ikke enig.

Jeg fikk forresten B på eksamen i dag (Det samme som en femmer). Nå mangler jeg kun svar på grammatikk-og-fonetikk-eksamen…

En ting er helt sikkert. De neste dagene skal i hvert fall nytes.

1 kommentar

1 thought on “En Fantastisk Følelse

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *