17.mai er ikke helt som den var da jeg var liten. Men i år fikk vi da i det minste ganske godt vær! Litt regn akkurat når barnetoget gikk, men utpå ettermiddagen ble været og temperaturen upåklagelig.

På kvelden var jeg på samlingsfest på Betania. Møtet var kjekt med litt innslag fra statskirka (jeg går i pinsemenighet) og barna (eller tweens) fikk også delta. Jeg hadde forresten på meg den siste kjolen jeg har sydd. Etterpå skulle jeg selge mat til inntekt for teamturen jeg skal reise på i slutten av sommeren, men jeg endte opp på kjøkkenet. Uansett; veldig sosialt og gøy, og når jeg kom hjem var jeg helt utkjørt.

Her er noen stemningsbilder fra toget:

 

Merk logoen nede på framdøra. Det er mannen min!! 🙂

Hvordan var din 17.mai?

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *