Oppsummering av langhelga

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Dette har vært ei langhelg med høyt tempo og tonnevis med minner!

16. mai med eksamen og konsert.

17 mai med fine tog, ok vær og kjøkkentjeneste på Betania.

18.mai med jobbing på fullt tempo hele dagen før et realt slektstevne med masse (!) liv i sammen med Thomas sin familie.For ikke å glemme 26 grader og sommervær som plutselig sprengte seg frem fra ingenting og fikk oss til å nesten renne bort. Jeg skrudde dusjen på det kaldeste, for å si det sånn!

Dagen i dag (19.mai) har jeg fått gjort småting som: Baking, Joggetur med Chessie, Møte på Betania, Grilling med Thomas og familien, Topptur med Thomas, og skifting av dekk (!) (Ps: Hvis politiet ser dette innlegget, og lurer på om bilen har vært kjørt med piggdekk helt til nå, så må jeg bare si at det står mye rart på nettet. Og jeg hadde vel ikke skrevet det her i såfall?). Skifte dekk er slitsomt og mannejobb. Men jeg var sjef over jekken, i det minste! Godt å ha en handyman [Thomas] tilgjengelig! Her er han og Chessie på 17. mai 🙂

Den siste fridagen (mandag) skal brukes til frokost med ei god venninne, og sammen med andre venner. Jo, også må jeg begynne å tenke på neste eksamen, som er på torsdag også…

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *