Today and Nowadays

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Nå for tida

Har jeg fullført eksamen i grammatikk og fonetikk, og mangler nå bare den muntlige engelskeksamen neste uke. Jeg er kjempeklar for ferie, som jeg skal bruke til jobbe, lese, treffe venner og masse annet bra. Jeg har vært ganske flink i det siste og gått mye tur, og til og med jogget litt! Livet er supertravelt for tida, men veldig gøy. Bildet er tatt for noen dager siden på Knudknuden, en topptur i nærheten.

 

 

I dag

Er det 17. Mai! Det har vært skikkelig varmt i været (oppi 18 grader ute!). Litt regn fra morgenen, da vi så på toget. Noe av det jeg har gjort er: spist kebab og gått tur med kjæresten, sett på fotballkamp mellom lærere og brannmenn(brannmennene vant, men de brukte hele tida brannslangen til å spyle lærerne), vært (medhjelper) på 17.maifest på Betania og selvsagt fått innpå et par is.


Dette bildet av meg og Chessie er også fra Knudknuden. Bilder fra 17.mai og sånt kommer sikkert etterhvert 😉 Men blogging er ikke pri. 1. for tida…

Gratulerer med Dagen!

2 kommentarer

2 thoughts on “Today and Nowadays

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *