Fire År Sammen, og Snart Bryllup!

Categories U Bryllup

I dag, niende Mai, har jeg og Thomas vært i sammen i fire år. Egentlig føles det som mer. Jeg måtte faktisk telle i år (2010-2011-2012-2013: 4 år!). Og om ett år skal vi gifte oss!

Jeg synes det er herlig å tenke på. Spennende og skummelt og utrolig gøy. At vi skal flytte sammen. Stifte en liten familie og bli mann og kone. Være ett resten av livet. Ikke noe jeg tar lett på, men samtidig noe jeg gleder meg veldig til!

Men tilbake til det å ha vært sammen i fire år. Jeg vil enda si at vi er forelsket, men det er ikke på samme måten som i begynnelsen. Jeg gleder meg til å treffe Thomas veldig ofte, men forholdet er mer avslappa. Det er trygt å godt å ha vært sammen så lenge, og å kjenne hverandre så godt. Jeg tror virkelig at dere går glipp av noe, dere som kun har korte forhold. For det å kjenne en person så vanvittig godt er helt fantastisk!

Og enda bedre er det at noen kjenner deg så godt. Vet hva du tenker og føler. Ja, for det er litt sånn. Jeg kan bare se litt på Thomas når vi sitter i bilen, så lukker han vinduet fordi han vet at jeg fryser. Han kan bare si de riktige tingene for å få meg til å smile selv om jeg er kjempesur.

En ting vi hele tiden synes er litt vanskelig er å finne på ting sammen. For det blir fort litt ensformig. Gå tur i fint vær, se film ellers. Så vi er takknemlige for kreative “date-forslag” 🙂


En annen ting jeg ser at vi har blitt dårlige på, er å ta bilder sammen. Dette er fra i fjord sommer, litt etter at vi ble forlovet. Dette må vi gjøre noe med!!

🙂

2 kommentarer

2 thoughts on “Fire År Sammen, og Snart Bryllup!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *