Time keeps moving on, but my heart seem to wait

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Tiden tikker mot eksamen. Jeg har enda ikke panikk, men så er det enda en god uke til også. Tid til å lese, tid til å øve. Men det er jammen et par andre ting som også skal gjøres i løpet av den uka (jeg kan nevne blandt annet vårruller, baking, filmkveldarrangering, ungdomsmøte, konfirmasjon, tur med hunden, og å hjelpe ei venninne med matematikkeksamen.)

Men jeg lover at jeg skal få litt tid til Engelsk Fonetikk og Grammatikk også. Innimellom.


Ps: Hvis du ikke merket noe rart med bilde over skal jeg gi deg et hint: Studèr klokka.

Jeg har hatt en litt blandet dag. Den startet med facebookstatusen:

“Way to ruin my morning: Måtte betale 1175kroner for busskort selv om jeg bare skal bruke det fem dager før sommerferien.”

Nå kan jeg egentlig bytte den til:

“Way to make my day: Stekt laks og krydrete potetbåter med wok-grønnsaker.”

Så jeg har det bra! Skal en tur til Thomas nå straks.

Tittelen i dette innlegget er hentet fra sangen Brighter Days av Leeland. Liker den! Den har egentlig ikke noen dyp mening for meg akkurat nå. Utenom at kanskje hjertet mitt venter litt før det skal begynne å stresse med eksamen…

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *