Tilbake til virkeligheten

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Etter at jeg kom hjem fra York har det vært absolutt full rulle! Det er så vanvittig mye som skjer på denne årstida! Dagen etter jeg kom hjem var jeg i konfirmasjon. Resten av uka har jeg jobbet (må få kontoen tilbake til plussida) og gått på skole annenhver dag og samtidig fått tid til å treffe gode venner, planlegge et “Refill” ungdomsmøte som jeg hadde ansvaret for på Betania, ha forening, planlegge jesusgruppe, lese en del, spise en del (usunn mat), sy en del (på den blåe kjolen min som er ferdig snart) og kose meg en hel del! Ikke værst på en uke!

Jeg liker å ha det travelt jeg, så lenge alle aktivitetene er fylt av mening 🙂


Og når vi er inne på dette med skole: Jeg har kun to skoledager igjen, og så to eksamener!! Om tre uker har jeg sommerferie <3

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *