Shopping for Books

Categories H bok

Da jeg var i York shoppet jeg en del. Men det som tok helt av, var alle bøkene jeg kjøpte. Kanskje litt ukontrollert, men jeg angrer ikke. Og jeg har flere gode unnskyldninger:

*Noen av bøkene er pensum til neste år, da vi skal ha engelsk litteratur.

*Noen av bøkene er gaver.

*De var billige, og penger spart er penger tjent.


Litt av hvert i denne samlingen. Bøkene på den øverste rekka er litt tøysete, men veldig gøy. Neste rekke inneholder de tre bøkene som er pensum til neste år (de tre i midten). Så har jeg en del bøker av Jodi Picoult, en forfatter jeg blir mer og mer glad i, en av C.S. Lewis som jeg lenge har ønsket meg, og “A Child Called It” som ligger på toppen over hva ungdom liker å lese i England.

Andre som elsker bøker?

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *