Snapshots in York #2

Categories G Reise og ferie

Slenger ut enda et innlegg med litt av hvert fra York. Det første bildet her er Clifford’s Tower som ligger rett i utkanten av byen York. Vi kjører forbi denne hver dag når vi reiser ned til byen. Den ligger ganske så fint på den lille haugen sin.

 

Her er desserten min: Cookies and Cream Cheescake med is. Ganske digg. Man får forresten to sånne for 40 kroner. <3

 

Dette bildet tok jeg med fordi det viser litt av hvor gammel byen er. Dette huset har for eksempel sunket sammen så til de grader at muveggen buer ut.

 

Gatene er fulle av små, søte butikker. Som denne, Peter Rabbit and Friends, som selger barneleker.

 

Den butikken solgte masse fine gaver og skilt. Jeg brukte litt penger der inne, må jeg innrømme.

 

Vi har nesten blitt stamkunder på Starbucks nå, føler jeg. Kos.

“Å sånn går no dagan.”

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *