Spising i York

Categories G Reise og ferie

Med et litt diverse kjøkken blir det mye mat ute her i York. Noe som ikke er kjempebra for et studentbudsjett… Men jeg har da i hvertfall fått smake litt av hvert. I York er det tilsynelatende in å fylle på gigantiske tallerkener med mat. Som for eksempel dette måltidet som kostet under hundre kroner. Ikke noe mangel på mat derigården.

En annen kveld var hele klassen ute å spiste sammen. Da hadde jeg kyllingen nedenfor. Ganske godt!

 

De siste bildene i dette innlegget er fra Bruks cafe. Der hadde jeg kanskje min værste matopplevelse til nå i York. Det hele startet så bra med en milkshake…

 

Jeg fikk maten min: en kjekk liten rett med panini, chips og salat. Jeg koste meg med maten helt til…..!

 

Jeg plutselig oppdaget et dyr i salaten min! Jeg vurderte å fjerne dette salatbladet og spise videre helt til jeg også oppdaget et likt dyr på en løkbit. Da forsvant all lyst på god mat. Du ser såvidt det lille dyret på salatbladet nedenfor her. Det er veldig lite og sitter ca midt i bildet.

Så, litt diverse. Men jeg har i det minste fått smake Yorkshire Pudding, noe som var helt annerledes enn jeg hadde trodd. For det første var det ikke en pudding. I dag spiste jeg vårruller og masse godteri. Love sundays <3

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *