Where am I?

Categories G Reise og ferie

Nå er jeg i York. Jeg bor i huset på bildet nedenfor, i rommet oppe til venstre. Der har jeg egen seng, egen vask og egen skrivepult med pc’n min. Jeg er veldig fornøyd. Og sjekk ut det fine murbygget. Sånne er det overalt her. Legg også merke til den røde telefonkiosken til høyre der. Jepp! Jeg er i England!!

 

 

Dette er et annet hus i nabolaget som jeg bare tok bilde av fordi det var så fint, og viser litt hvordan nabolaget er her. Vi bor egentlig på Campus, på Universitetsområdet, til the University of York. Her går vi på skole på the Norwegian Study Centre.

 

Jeg er på tur sammen med ti av jentene i engelsk-klassen. Hver morgen begynner skolen kl. 09.15, så da går vi i omtrent ti minutter opp til skolen.

 

Og for ikke å glemme: Her i York er det vår. Blomster på trærne, blomster i gresset og blomster i sinnet. Jeg elsker det. (Dette bildet er litt merkelig. Men jeg liker det også.)

1 kommentar

1 thought on “Where am I?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *