Øverst i hodet nå

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Denne uka er det masse skolearbeid i toppen av hodet mitt. Vi skal levere en mappe, eller portfolio med oppgaver på mandag med følgende innhold:

*En tekst på 1 000 ord skrevet i starten av året.

*En tekst på 2 500 ord skrevet ferdig for to dager siden.

*En gruppeoppgave på 8 000 ord. Ca ferdig i går.

*En refleksjon over gruppeoppgaven på 1 000 ord

*En refleksjon over læringen dette året på 800 ord.

Alt er selvsagt på engelsk. De to siste oppgavene er ikke skrevet enda. Sååå, jeg har litt å gjøre. Men etter 8000 ord om èn undervisningstime er jeg egentlig litt tom for flere refleksjoner for å være helt ærlig. Lærerskolen er hardt.


Jeg begynner å lure på om de siste tre hundre ordene mine blir omtrent som bildet ovenfor. Repetative.
Me jeg kan jo trøste meg med at etterpå kan jeg bare kose meg med York-turen (og utsikten mot eksamen). Digg. 🙂

3 kommentarer

3 thoughts on “Øverst i hodet nå

  1. Hei! Digger denne blogen så ekstremt mykje! Liker spesielt at jeg tror du tar oss leserne på alvor ved å lage bloggen så vilt bra som du gjør. Altfor mange blogere bare skriver masse vås og tror folk skal elske det, men det gjør ikke folk! Før hadde jeg blogg men ikke nå lenger fordi jeg fikk så mye mobbende kommentarer at jeg bare ikke ville mer. Men du må aldri gi deg! For da vinner idiotene. Ikke la det skje, ok? 🙂 DU er så bra. Men jeg har noe til deg. Det er en konkurranse hvor du kan vinne så mye redbull du greier å drikke i et helt år! Det er perfekt for meg for jeg er helt avhengig av energi drikke så jeg håper jeg vinner, men kanskje du har mer hell? 😀 Se lenken min for konkurransen 🙂

  2. Det ordner seg nok til slutt. Tampen av skoleåret er alltid litt slitsomt og vanskelig etter mye lærdom og pugging. Så lenge man holder fokuset på fremtidige reiser (som York du skriver om), så holder man vel ut 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *