Oppussingsprosjektet til Handyman

Categories A Hobby

 

Thomas har startet med et skikkelig oppussingsprosjekt nå. Han skal rennovere den gamle tilhengeren vår som har stått i mange år.

 

 

Jo, jeg har alltid visst at jeg har fått en ganske handy mann, men han har jammen overasket meg positivt nå! Det startet med å rive ned det gamle. Alle plater skulle skiftes ut og bare metalldelene ble tatt vare på.

 

På en dag klarte han å få ned alle veggene. Bare bunnen gjenstod.

 

 

Bunnplata ble byttet ut først. Nå hadde han noe å bygge videre på.

 

Jeg har også fått hjelpe til litt. Jeg holder plater, og i dag lot han meg til og med borre noen hull og skru noen skruer!! Men etter tre skjeve hull tok han drillen tilbake. Det var nok like greit. I dag så vi verket reise seg, og nå er status som følger: Tre ferdige vegger!

Planen er å male hengeren hvit og listene svarte… Jeg er kjempe-imponert! 🙂

 

1 kommentar

1 thought on “Oppussingsprosjektet til Handyman

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *