My Bucket List

Categories R Om meg

Jeg har så enormt mange ting jeg vil gjøre for jeg dør. Dette livet er fullt av muligheter og opplevelser! Noen få av mine drømmer og ønsker finner du her; men  jeg har mange flere. Noen har jeg allerede oppfylt som for eksempel:

Det gjorde jeg i Latvia i 2011.

 

Har jeg gjort i hvertfall to år, og vil gjøre det resten av livet om jeg kan 🙂

 

Andre ting er noe jeg ønsker skal gå igjen i hele livet mitt, eller som jeg jobber mot nå. Dette er ting som:

Planlagt i Juni 2014

 

Prøver i hvertfall alltid.

 

Det er jeg stortsett!

I en alder av 21 har jeg nå vært i 21 land 🙂

 

Til slutt har jeg bare samlet noen få av tingene jeg har lyst til å gjøre i fremtiden.

Uten telt. Sammen med noen jeg er glad i.

Med Thomas 🙂

I tillegg til det nevnte vil jeg også se nordlys, bygge en mur, rive et bygg, sy en barokk-kjole med mange-mange lag, hoppe i fallskjerm, være en god kone, ikke ta ting for gitt, være inspirasjon for andre, reise til alle verdensdeler, ri på en kamel i Egypt, være grunnen til at en venn blir kjent med Jesus og Leve… Fullt Ut!

 

Ingen av disse bildene er tatt av meg. Har funnet dem mange forskjellige steder. De fleste ved å søke på “bucket list” på google.

2 kommentarer

2 thoughts on “My Bucket List

  1. Så mange herlige ting! Synes det er fint med en slik liste over ting man vil ha gjort i løpet av livet sitt. Det er always bra å sette seg mål, og ha noe å jobbe framover mot 😀 Jeg har også en bucket list som til stadighet oppdateres med nye saker og ting jeg vil se/gjøre 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *