Reisen Hjem

Categories H bok

“Les den så langsomt du kan. Den er som et godt måltid. Man må ikke sluke den, men nyte den så man kjenner smaken av den i minnet lenge etter at man er ferdig. “

Boktittel: Reisen Hjem

 

Forfatter: Lori Lansens

 

Innhold: Sharla er ei lita jente som blir plassert hos gamle Addy Shadd for at hun ikke skal komme i veien for mamma og den nye kjæresten. Det er det siste hun ser til moren sin. Addy tar til seg jentungen på tross av alderen som begynner å komme i veien, og vi får lese om den spennende historien til både Sharla og Addy. Spørsmålet er egentlig hvor Sharla skal gjøre av seg den dagen Addy ikke lenger er lenger. Temaene som tas opp er blandt annet kjærlighet, tilgivelse, minner og forholdet mellom mor og datter.

 

Min mening:Jeg ble helt oppslukt av boka. Det jeg likte best, var hvordan personenes tanker blir skildret. Alt i fra rusede, sinte mødre til gamle forvirrede damer og små uskyldige piker. Historien i seg selv er også veldig spennende. Masse drama. Jeg blir trist, glad, forundret og nokså flau noen ganger.

 

Jeg gir boka karakteren 5. Spennende, velskrevet og virkelig lesestoff som “glir ned”. Anbefales til alle dere som liker å lese romaner som Øya og Den Glemte Hagen, men jeg likte denne best.

 

3 kommentarer

3 thoughts on “Reisen Hjem

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *