Våren ligger på lur

Categories E Natur og Turer

Igjen blir det ganske stille på bloggen nå om dagene fordi jeg er i praksis (på Bryne Ungdomsskole). Jeg storkoser meg, egentlig. Praksis er helt topp (bortsett fra at jeg faktisk må på skolen hver dag- noe jeg ikke er vant til). Kveldene får jeg også brukt til mye gøy, som å henge med venninner. Kos!

Våren begynner å  sprette frem. Snøklokkene ute i hagen har så vidt begynt å sprette. Andre steder har jeg sett dem blomstre. Tenk så herlig når bloggen snart blir fylt opp av vår-bilder! Jeg tror jeg tjuvstarter litt med noen fra andre år…

 

3 kommentarer

3 thoughts on “Våren ligger på lur

  1. Åh, det høres fantastisk ut at våren er på vei.. Men det er den ikke her derimot. Vi fikk jo en falsk alarm for en uke siden, og siden da har det vært snøstormer ca hver dag.. Not fun!

  2. Randomjenta: Uff, nei, da er jeg glad at jeg bor her ved kysten i sør, tross alle væromslagene… Har hatt en del sol i det siste 🙂

  3. Heisann kjære blogger! Har du lyst å prøve et helt nytt og spennende produkt som gjør tennene dine hvit og flott? I tillegg til tannblekingssettet, får du også en gratis elektrisk tannbørste! Om du allerede har en, kan du gi denne bort om du vil, for eksempel i en blogg konk til en av dine lesere. Klikk deg inn på lenken med en gang før vi er tomme – første blogger til mølla! 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *