Varierende kosthold

Categories S Mat

Jeg er skikkelig dårlig til å spise skikkelig og sunt. Her om dagen klarte jeg å spise helt totalt forskjellig to dager på rad. En supersunn dag og en super-usunn dag.

Første dag:
Frokost og lunsj: Klippekrans med masse sukker og kannel.
Middag:Pizza
Desert: Masse kaker. (Var i bursdagselvskap)

Andre dag:
Frokost og lunsj: En pære, to knekkebrød og et eple.
Middag: Kylling med grov ris og stekte grønnsaker.

Som dere kanskje ser er kostholdet mitt ikke helt bra. Jeg spiser vanligvis altfor få måltider, og dessværre er de sunne dagene mine (slik som andre dagen her) altfor sjeldne. Det skal bare så mye planlegging (og litt selvkontroll) til for å spise skikkelig… Det er virkelig ikke lett! Andre som sliter med usunne kostvaner?

BildeKilde

4 kommentarer

4 thoughts on “Varierende kosthold

  1. Når man først har satt seg inn i vanen, er det ganske lett. Jeg sliter litt med å ta de “godbitene” i blant. Jeg spiser noen få ganger kjeks fordi jeg er sulten når jeg kommer hjem fra skolen. Det gjelder å spise flere ganger om dagen som du nevner 🙂 Jeg prøver å bli flinkere på mellommåltider!

  2. Hellu! Jeg har akkurat deltatt i en fantastisk bra konkurranse hvor en heldiggris får vinne 1år med energi drikke helt gratis! For eksempel jeg liker kjempe godt å drikke Red Bull så jeg hadde spart masse om jeg hadde vunnet denne konkurransen. Har du lyst å være med? 😛 Det er jo gøy å vinne selv om man ikke drikker det selv.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *