Travel hverdag og Reiseplaner

Categories G Reise og ferie

Nå er jeg ferdig med Brasilturen og tilbake til den travle hverdagen. Etter to uker på skolen igjen nå, skal jeg nå ut i praksis i tre uker. Tida går så fort! Med titalls bursdager på få dager og en høy stabel med skolearbeid går alt i turbofart. Det er herlig å ha litt helg nå igjen og treffe gode venninner og kjæresten.

Når det er nevnt, må jeg nevne at jeg snart skal reise igjen også! Det er faktisk bare uker før jeg skal på studietur til York. For ikke å snakke om at jeg nå har meldt meg på teamtur til Slovakia i sommer… Jeg klarer liksom ikke å la være å reise når jeg får en mulighet!

I dag skal jeg ha Andrea på middagsbesøk, prøve å skrive på oppgaven min som må leveres i helga og lede et ungdomsmøte i menigheten. Gleder meg 🙂

2 kommentarer

2 thoughts on “Travel hverdag og Reiseplaner

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *