Bryllupsreise-Mysteriet

Categories U Bryllup

Selv om det enda er over et år til jeg skal gifte meg, er vi så smått i gang med planleggingen. Det er noe av det jeg liker så godt; at vi har god tid til å planlegge skikkelig og kose oss med det! Når det gjelder bryllupsreisen har jeg gitt Thomas hele ansvaret. Han skal overraske meg med hvor vi skal reise og hva vi skal gjøre. Jeg skal ikke få vite noe før dagen etter bryllupet 🙂

Jeg elsker å bli overrasket! Det er så enormt mange steder jeg har lyst til å reise, og det å ikke vite gjør det enda mer spennende. Jeg kan drømme meg bort på vakre strender og i eksotiske skoger. Hvor tror dere reisen vil gå?

Bildene er tatt i Brasil og i Ungarn.

Er det andre som tør å gi deler av bryllupsplanlegging-ansvaret over på mannen? 🙂

4 kommentarer

4 thoughts on “Bryllupsreise-Mysteriet

  1. Hei! Ville bare si at du har en forseggjort blogg! Kanskje jeg skal bli fast leser?? 🙂 Ha en bra dag<3!! Hilsen Nina!

  2. Kjære blogger! Vi vil gjerne gi deg et gavekort på 50 kroner hos CDON.com om du kan svare på 8 korte spørsmål om netthandel. Om du er interessert i å være med i undersøkelsen vår, gå til vår nettside og registrer deg så fort som mulig. Alle som registrerer seg får et gratis gavekort på 50 kroner. Vi ser frem til å høre fra deg!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *