Den Glemte Hagen

Categories H bok

Helt siden Eliza hadde oppdaget eventyrboken i fru Swindells bruktbutikk og hadde fortapt seg i de falmede sidene, hadde hun forstått eventyrenes makt. Deres magiske evne til å lege det som var sårt i menneskene. ” "Den glemte hagen" av Kate Morton


Boktittel: Den gjemte hagen

 

Forfatter: Kate Morton

 

Innhold: En forlatt liten pike på en havn som ikke husker sitt eget navn. Romanen har flere historier som alle henger sammen. Fra tidlig 1900-tall til starten på totusentallet får vi lese oss nermere og nermere en løsning på mysteriet om hvor Nell egentlig kommer i fra. Boka er kjempe bra skrevet, og har mange små overraskelser underveis som gjør det ekstra spennende.

 

Min mening:En veldig kjekk bok som gav meg mange timer med god underholdning og undring. Noe som var enda kjekkere var at den inspirerte meg. Til å male, skrive og skape noe.

 

Jeg gir boka karakteren 4. Kjekk historie med mange uventede vrier. Den når ikke lenger fordi den kanskje ble litt langdryg til tider. Anbefales til alle dere som liker å lese lange romaner om “gamle dager” med litt drama og et mysterium.

BildeKilde

Dette var mitt lesestoff i Brasil. Herlig å ha en så tykk bok at den varte nesten hele turen.

2 kommentarer

2 thoughts on “Den Glemte Hagen

  1. Fikk den der til jul, men byrtta den 😛 Syntes Kate Morton er litt kjedelig.
    Hehe, nei kanskje ikke så lett å anmelde pensumbøker, kommer jo litt ann på faget.

  2. Radiobiler: ahh, dette er den første jeg har lest av Kate Morton. Var ikke direkte kjedelig, men ikke den mest spennende jeg har lest heller.
    Pensumbøker er ofte kjedelig, og jeg orker ikke å bruke mer energi på dem enn jeg må 😛

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *