Pakke i posten

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Jeg hadde nesten glemt at jeg hadde bestilt denne pakken med et gavekort fra bokkilden. Men plutselig dukket det opp en nydelig, tjukk bok jeg gleder meg til å lese (igjen). Nå har jeg hele Narnia-serien samlet i en bok. Glede!

Nå venter jeg bare på en unnskyldning til å begynne å lese (jeg burde egentlig heller lese pensum).

Dagen i dag har vært herlig, som helga alltid er. Jeg har bakt en nydelig sjokoladekake, noe som aldri er feil. Deretter gikk jeg to turer for å bedre samvittigheten litt. Men alt god samvittighet forsvant da jeg ble satt på den ultimate prøven i et bursdagsselskap på kvelden. Pizza, Sjokolademousse, chips, brus, godteri… Need I say more?

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *