En helt bedårende kjole

Categories A Hobby

Nå er min fjerde kjole så godt som ferdig. Denne gangen har jeg sydd en barnekjole. Jeg er kjempefornøyd med diamantene jeg kjøpte fra Ebay. Er du ikke enig i at de gjør seg på denne kjolen? De kostet bare ca 30 kroner for tusen stykker!

Jeg lurer litt på om jeg skulle hatt diamanter på baksiden også. Hva synes du?

    

Stoffet er forresten litt grønnere enn på bildet. Likt nyttårskjolen jeg sydde tidligere. Dette var egentlig bare en rest.

Legger allerede planene for den neste kjolen jeg skal sy. Jeg har to ideer, nå mangler det egentlig bare at jeg føler meg rik nok til å kjøpe mer stoff… Det skjer nok ikke før etter at jeg har vært i Brasil. ÆÆh! Jeg reiser om halvannen uke!!

7 kommentarer

7 thoughts on “En helt bedårende kjole

  1. Nydelig! og jeg lar meg imponere som alltid. For en kreativ sjel du er – og sånn en flott en!
    Ønsker deg en skjønn uke videre. klem klem til deg

  2. Strikk & mer: Tusen takk, så hyggelig! Nå fikk jeg nettopp en pakke med to tusen diamanter som er en del mindre (Fikk alle for ca 10 kroner!!).. Så kanskje jeg tar dem på baksiden, for å teste dem ut 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *