En dag bare for meg

Categories E Natur og Turer

I dag er en dag jeg kan gjøre hva jeg vil. En dag med endeløse muligheter. En dag som er bare for meg.

Jeg elsker virkelig fridager! Spesielt når jeg er såpass streng med meg selv at jeg får brukt dem til noe. I dag har vært en god del avslapping med den veldig spennende boka mi.. Men jeg har også vært flink å skrevet “My personal Statement!” på 800 ord til engelsken. Den skal ikke leveres før torsdag, men i år har jeg tenkt å være FLINK student (Spesielt siden jeg reiser til Brasil i to uker og går glipp av mye verdifull undervisning). Ellers skal kvelden brukes til rydding, tur med Bente (som jeg skal reise til Brasil med) og antagelig mer lesing. Også skal jeg ta sol i kveld! (Men det er bare nå før jeg reiser til Brasil, så jeg ikke blir knallrød de første dagene i sydenvarmen).

Tur til York i april er forresten bestilt. Gleder meg til så mye reising!

Legger ut noen bilder jeg tok for etpar dager siden. Det er så nydelig nå når sola kommer frem og alt er dekket av et tykt lag med magisk frost…

1 kommentar

1 thought on “En dag bare for meg

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *