Busy and Happy

Categories B opplevelser og hverdagsliv

De første dagene på skolen har forsvunnet i en røyk av engelsk, PEL-eksamen, styremøter og gode venner. Blogging kommer etter alle disse tingene. Men nå har jeg noen minutter fri igjen. Eksamen har (etter MasseOmOgMenOgForsinkelser) blitt levert. Jeg har fri fra skolen. Har nettopp forlatt ei venninne og det er enda 45 minutter til neste kommer.

Se! Jeg tok bilde av et hus med hull i taket!

Jeg har forresten begynt å jobbe på nyttårsforsettene mine også! Jeg skal lage vårruller i dag med Cathrine (Lære å lage thaimat) og jeg har allerede laget to nye retter (Lage 20 nye retter som jeg aldri har prøvd før) Jeg har også et lite ukeforsett som handler om å ikke spise godteri. And I’ve been clean for four days now! Jeg vet at jeg ikke klarer et helt år, så jeg tar en uke om gangen. Neste uke har jeg bestemt at jeg har lov til å spise noe snop i helga.

Min første nye rett ble: Fiskesuppe med Scampi!

 

I kveld skal jeg ut med ungdommene på Betania. Veldig kjekt!

Jeg ler litt av mitt eget rotete innlegg. Håper du også har en fin og solfylt dag i dag!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *