Et nytt og sunnere liv.

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Enda en “i-dag-har-jeg-oppdatering.” Men. Ja. Sånn ble det.

I dag har jeg begynt et nytt og sunnere liv. Igjen. Jeg skal ikke spise noe godteri eller brus. Litt trening skal jeg også prøve å skvise inn. Fikk en god start i dag med kyllingmiddag og en lang tur med søte Yvonne og hunden, Chessie. Min sunnhet begynner visst en uke senere enn alle andre sin. Men det er fordi jeg hadde så mye godt i huset etter nyttår.. Ikke gode omgivelser for godteri-avvenning.

 

I morgen er første skoledag i år. Jeg har funnet en del brukte bøker til halv pris, og til og med fått solgt tre av mine egne bøker til halv pris. Så det kan faktisk hende at jeg ikke går så i underskudd som jeg fryktet. Blir spennende å begynne med mitt nye fag på universitetet; Engelsk.

3 kommentarer

3 thoughts on “Et nytt og sunnere liv.

  1. Marita: Hehe, takk 🙂 Men en dag er vel ikke så mye å skryte av foreløpig… Men satser på at jeg klarer mer!
    Lykke til til deg også 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *