Fornøyd med livet

Categories B opplevelser og hverdagsliv

De siste dagene har vært bra og bedre. Jeg har fått tilbringe tid med flere gode venninner, og det setter jeg enormt pris på. Lørdagskvelden var jeg på ungdomsmøte. Menigheten begynner å komme litt tilbake til hektene nå, fordi vi har endelig begynt å bli ferdig med bygget. Å ha ungdomsmøter uten bygg er litt stress. Så nå begynner ting å bli litt mer stabilt og holdbart, og det er utrolig herlig.

Jeg har enda juleferie. Men på tirsdag er det igang med Engelsk! Jeg gruer meg litt til å komme igang med å tenke. Men det blir nok ok.

Det begynner sakte å gå opp for meg at det kommer til å gå vanvittig fort frem til jeg reiser til Brasil den andre februar. Wow! (jada, vet jeg maser masse om det. Men klarer ikke å tenke på andre ting så lenge om gangen). I dag skal jeg kose meg litt med kjæresten og gå en skikkelig tur med hunden, samt å gå på søndagsmøte. Kos!

1 kommentar

1 thought on “Fornøyd med livet

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *