Okey da, så er dette bildet litt juks. Det er satt sammen av mange forskjellige bilder, men alle bildene er tatt av meg 🙂 Tror jeg tok litt bedre fyrverkeribilder i år enn i fjord. Så jeg er på riktig vei. Neste år tror jeg at jeg skal skrive noen fototips spesielt om fyrverkeri litt før nyttår…

Selv kjøpte vi ingenting i år, men Thomas hadde to raketter i fra i fjord som vi sendte opp. Jeg holdt meg til stjerneskudd. Vi feiret sammen med en liten gjeng med venner hos Sølvi-Oline og John-Kenneth. Med hus i Kvassåsen hadde vi utsikt over hele sentrum klokka tolv. Resten av kvelden spiste vi nyydelig, saftig kalkun, vant små kjekke ting på pakkeleken og pratet masse med folk vi ikke treffer så ofte ellers. Kos!

4 kommentarer

4 thoughts on “Fireworks!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *