Tid med venner

Categories B opplevelser og hverdagsliv

I dag har vært en god dag. Jeg har ryddet, slappet av med kjæresten, gjort meg avhengig av The Sims 3 igjen, og vært i bursdagsselskap. De neste kveldene blir også like sosiale med før-nyttårs-samling og nyttårsfest.

Men i dag, da jeg satt sammen med 10-15 gode folk, slo det meg at man egentlig får snakket veldig lite med folk i sånne store settinger. Skulle ønske jeg hadde hatt mye mere tid med hver enkelt av vennene mine. Tid til å prate. Tid til å forstå. Tid til å dele livet.

Hvordan har det seg at vi har så mye tid, men så lite blir brukt til virkelig verdifulle ting? Hvordan kan jeg bruke tida mi bedre, så jeg får gjort en forskjell for vennene mine? Så jeg kan få være tilstede for dem når de trenger meg?

Avslutter dette litt duse og nokså forvirrende innlegget med et søtt bilde av bestemor sin hund Heidi.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *