Nice message – BTM#23

Categories P Julekalender

 

Be The Miracle! Tjueandre Desember.

Jula inneholder så mye godt. Å gi, å smile, å varme, og å være sammen. Min julekalender handler om nettopp dette, gi gode tanker og oppmuntringer til de rundt deg. Hver dag legger jeg ut en utfordring som du kan (og jeg må) gjøre. Så kan vi sammen gjøre en forskjell der vi er, og gjøre jula littegranne bedre for noen andre. Vær Mirakelet for dem rundt deg!

(Jeg setter forresten veldig pris på om noen sender en liten kommentar hvis de har gjort utfordringen min en dag! De som kommenterer at de har gjort det, og hvordan, kan vinne en anbefaling av bloggen sin, hvor jeg skriver hva jeg liker med den, og publiserer (med link) på min blogg. God reklame for deg, og forhåpentligvis en oppmuntring til å gjøre andre glade.)


DAGENS UTFORDRING:

Skriv en koselig beskjed på en post-it-lapp eller lignende, og heng den opp et sted noen vil finne den. Det kan være så enkelt som “Velkommen hjem” på ytterdøra, eller “Kos deg” på kjøleskapdøra. Eller bare “Jeg er glad i deg” inni lommeboka. Lag en koselig liten overaskelse for noen du kjenner 🙂

MIN UTFØRELSE:

Jeg skreiv en koselig lapp til lillebror som kom hjem i dag. Håper den blir godt tatt imot (selv om jeg har innredet rommet hans som  syrom siden han flyttet)

 

Andre som har merket at det er mindre aktivitet på bloggen nå i jula? Eller er det bare min blogg som er blitt litt kjedelig? Tar gjerne imot tips 🙂

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *