Gratis barbering :)

Categories O interessa

Nå har jeg mottatt og prøvd ut min nye Shai barberhøvel, som jeg fikk helt gratis. Den fungerte veldig bra; ingenting å klage på. Så jeg tenkte bare jeg skulle foreslå at du kan gjøre det samme, hvis du skulle ha et ønske om å få en gratis barberhøvel (med et ekstra blad).

Whats the catch? Det må alltid være en bakdel med sånne lokketilbud. Men jeg synes ikke denne var så ille. Men hele prøvepakken er gratis (inkludert frakt også). Etterpå blir du automatisk abonnent på 4 barberblader hver tredje måned. Det eneste du må huske er å endre denne tidsperioden hvis du vil fortsette å abonnere på barberbladene, eller avslutte abonnementet. Jeg har i hvertfall foreløpig tenkt til å fortsette å abonnere på disse bladene. Tror det er billigere enn å kjøpe i butikken.Og dessuten blir du med i trekningen av et års gratis forbruk på barberblader 🙂

Bestill prøvepakken gratis HER.

 

1 kommentar

1 thought on “Gratis barbering :)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *