The one who first comes to the mill, is him who first gets painted

Categories B opplevelser og hverdagsliv

 “Shit! It’s på Norsk!”


Min favoritt-julekalender går på TV i år. Jeg sikter selvsagt til The Julekalender. Men siden jeg aldri ser på TV får jeg det selvfølgelig ikke med meg. Må bare innrømme at jeg synes det er genialt. Karakterene, sangtekstene, språket. Rett og slett kjempemorsomt! Så nå skal jeg sette meg ned med Youtube i noen timer og se det jeg har gått glipp av (altså alle episodene fra andre desember til nå). Hvis du aldri har sett The Julekalender, anbefaler jeg deg å gjøre det samme 🙂

 

 

Er det noen andre som har merket at hunden Kvikk alltid reagerer når ordet “penger” blir brukt? En artig detalj jeg gikk glipp av den første gangen jeg så kalenderen…

Tittelen er forresten fra sangen “Thousands of Vendings”.

1 kommentar

1 thought on “The one who first comes to the mill, is him who first gets painted

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *