Wrap a note – BTM# 18

Categories P Julekalender

Be The Miracle! Attende Desember. (Tenk at det allerede er attende! Det er under en uke til julaften!)

Jula inneholder så mye godt. Å gi, å smile, å varme, og å være sammen. Min julekalender handler om nettopp dette, gi gode tanker og oppmuntringer til de rundt deg. Hver dag legger jeg ut en utfordring som du kan (og jeg må) gjøre. Så kan vi sammen gjøre en forskjell der vi er, og gjøre jula littegranne bedre for noen andre. Vær Mirakelet for dem rundt deg!

(Jeg setter forresten veldig pris på om noen sender en liten kommentar hvis de har gjort utfordringen min en dag! De som kommenterer at de har gjort det, og hvordan, kan vinne en anbefaling av bloggen sin, hvor jeg skriver hva jeg liker med den, og publiserer (med link) på min blogg. God reklame for deg, og forhåpentligvis en oppmuntring til å gjøre andre glade.)


DAGENS UTFORDRING:

Skriv en koselig lapp og legg den inn i en julegave. Da får den heldige mottakeren en ekstra liten overraskelse på julaften. Dette er spesielt viktig hvis du har kjøpt en litt “kjedelig” gave. Bare tenk selv hvor koselig det hadde vært å få en ekstra gjennomtenkt og koselig lapp inni en gave når du ikke forventer det.

MIN UTFØRELSE:

Jeg har enda ikke gjort dette, men skal legge noen hyggelige lapper med personlige skryte-ord og oppmuntrende bibelvers når jeg pakker inn de siste gavene (som jeg endelig har fått kjøpt).

 

Er fremdeles veldig åpen for forslag: har du noen utfordringer til meg som handler om å gjøre noe godt mot andre? Hvordan liker du å vise at du er glad i noen?

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *