Give a Massage – BTM#16

Categories P Julekalender

Be The Miracle! Sekstende Desember.

Jula inneholder så mye godt. Å gi, å smile, å varme, og å være sammen. Min julekalender handler om nettopp dette, gi gode tanker og oppmuntringer til de rundt deg. Hver dag legger jeg ut en utfordring som du kan (og jeg må) gjøre. Så kan vi sammen gjøre en forskjell der vi er, og gjøre jula littegranne bedre for noen andre. Vær Mirakelet for dem rundt deg!

(Jeg setter forresten veldig pris på om noen sender en liten kommentar hvis de har gjort utfordringen min en dag! De som kommenterer at de har gjort det, og hvordan, kan vinne en anbefaling av bloggen sin, hvor jeg skriver hva jeg liker med den, og publiserer (med link) på min blogg. God reklame for deg, og forhåpentligvis en oppmuntring til å gjøre andre glade.)

DAGENS UTFORDRING:

Gi noen en massasje uten at de spør deg. Kanskje er det foreldrene dine som blir mest glade for denne uventede gesten, eller kanskje kjæresten eller noen andre. Men ta deg litt tid på tross av at det kanskje er kjedelig, og gjør noe som kun er for andre. (Det er forresten forbudt å si “Kan du masere meg tilbake etterpå?” 😉

Måtte hente frem dette gamle bilder fra Eslandsturen 2008. Det var gode tider 🙂

MIN UTFØRELSE:

Maserte mamma i går kveld. Hun ble veldig glad! Nå får du ha lykke til!

 

Liten Update: Nå som jeg har ferie koser jeg meg veldig med gode venner, kjolesying, julekakebaking, filmkvelder og andre kjekke ting. Merker at det å ha mindre å gjøre får meg til å gjøre mindre, noe som er litt trist. Men man trenger litt hvile også en gang i blant, så jeg nyter det. Andre som har ferie snart?

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *