Leave a gift – BTM# 15

Categories P Julekalender

Be The Miracle! Femtende Desember.

Jula inneholder så mye godt. Å gi, å smile, å varme, og å være sammen. Min julekalender handler om nettopp dette, gi gode tanker og oppmuntringer til de rundt deg. Hver dag legger jeg ut en utfordring som du kan (og jeg må) gjøre. Så kan vi sammen gjøre en forskjell der vi er, og gjøre jula littegranne bedre for noen andre. Vær Mirakelet for dem rundt deg!

(Jeg setter forresten veldig pris på om noen sender en liten kommentar hvis de har gjort utfordringen min en dag! De som kommenterer at de har gjort det, og hvordan, kan vinne en anbefaling av bloggen sin, hvor jeg skriver hva jeg liker med den, og publiserer (med link) på min blogg. God reklame for deg, og forhåpentligvis en oppmuntring til å gjøre andre glade.)

 

DAGENS UTFORDRING:

Pakk inn en liten gave, og legg den igjen på bussen / toget eller at annet offentllig sted hvor det ferdes mange folk. Merk pakken med “Til deg som finner denne pakken” eller “til en fremmed” godt synlig, slik at en nysgjerrig sjel får seg en hyggelig overaskelse. Anbefalt pakkeinnhold er sjokolade, gavekort, godteri, luktelys, sokker eller noe annet koselig. Ta gjerne noe du har hjemme. Sånn kan vi glede noen vi ikke kjenner 🙂

 

 MIN UTFØRELSE:

Jeg har pakket inn to pakker med litt sjokolade og et koselig bokmerke. Er litt usikker på hvor jeg skal etterlate det, siden jeg ikke tar bussen nå for tida.. Men et eller annet skal jeg nok finne på! Hvis ikke legger jeg dem bare på bussholdeplassen…


1 kommentar

1 thought on “Leave a gift – BTM# 15

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *