BTM# 11 – Husarbeid

Categories P Julekalender

 

Be The Miracle! Ellevte Desember.

Jula inneholder så mye godt. Å gi, å smile, å varme, og å være sammen. Min julekalender handler om nettopp dette, gi gode tanker og oppmuntringer til de rundt deg. Hver dag legger jeg ut en utfordring som du kan (og jeg må) gjøre. Så kan vi sammen gjøre en forskjell der vi er, og gjøre jula littegranne bedre for noen andre. Vær Mirakelet for dem rundt deg!

(Jeg setter forresten veldig pris på om noen sender en liten kommentar hvis de har gjort utfordringen min en dag! De som kommenterer at de har gjort det, og hvordan, kan vinne en anbefaling av bloggen sin, hvor jeg skriver hva jeg liker med den, og publiserer (med link) på min blogg. God reklame for deg, og forhåpentligvis en oppmuntring til å gjøre andre glade. Jeg trekker to vinnere.)

 

DAGENS UTFORDRING:

Gjør noe husarbeid som ikke er forventet. Ta oppvasken, vask klær, rydd i et skap, hent inn litt ekstra ved, eller tøm kjøleskapet for alt som er for gammelt. Da gleder du noen som du bor sammen med. Hvis du bor alene, kan du enten hjelpe noen du besøker, eller gjøre husarbeid for din egen del hjemme.

 

 

MIN UTFØRELSE:
Har ikke helt bestemt meg for hva jeg skal gjøre enda. Men siden huset ser ut som om en katt har kommet inn og ertet Chessie, og siden jeg har eksamen i morgen skal jeg nok finne en anledning til å få gjort noe husarbeid i løpet av dagen.

Merker at jeg ligger litt bak med hele bloggen og utfordring-greia. Men jeg har en haug med gode unnskyldninger. Hvis noen vil høre dem, kan du sende inn mailadressen som kommentar, så får du den 15 sider lange filen der. (neida)

2 kommentarer

2 thoughts on “BTM# 11 – Husarbeid

  1. Wææ, jeg har detti helt ut av utfordingene her nå 🙂 Eksamen og at jeg har vært syk har opptatt dagene mine! Men jeg vil bare si at jeg “lagrer” utfordringene inni hodet mitt, og prøver å få gjort dem når jeg får tid 🙂 (Selv om en del av poenget med utfordringene nok er at man skal ta seg tid.. :P)

  2. Camilla Malvine: Bedre sent enn aldri 🙂 Ligger litt etter jeg også, og må gjøre noen etter at jeg har skrevet dem… Men i dag er det eksamen, så NÅ skal jeg få MASSE tid 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *