BTM# 10 – Førjulsgave

Categories P Julekalender

 

Be The Miracle! Tiende Desember.

Jula inneholder så mye godt. Å gi, å smile, å varme, og å være sammen. Min julekalender handler om nettopp dette, gi gode tanker og oppmuntringer til de rundt deg. Hver dag legger jeg ut en utfordring som du kan (og jeg må) gjøre. Så kan vi sammen gjøre en forskjell der vi er, og gjøre jula littegranne bedre for noen andre. Vær Mirakelet for dem rundt deg!

(Jeg setter forresten veldig pris på om noen sender en liten kommentar hvis de har gjort utfordringen min en dag! De som kommenterer at de har gjort det, og hvordan, kan vinne en anbefaling av bloggen sin, hvor jeg skriver hva jeg liker med den, og publiserer (med link) på min blogg. God reklame for deg, og forhåpentligvis en oppmuntring til å gjøre andre glade. Jeg trekker to vinnere.)

 

DAGENS UTFORDRING:

Gi noen en førjulsgave. Det er alltid koselig å få gaver. Ikke bare for å få noe, men fordi du vet at giveren har tenkt på deg. Det trenger ikke å være noe dyrt eller flott. Pakk inn en sjokolade, et luktelys eller noe du har laget selv. Når du gir før jul, blir det enda mer satt pris på (tror jeg), for da er det ikke så planlagt.

 

 

 

MIN UTFØRELSE:

Har kjøpt noen kjekke småting på christianbook som jeg tenker å gi bort i dag til noen jeg treffer. Kanskje kaster jeg inn litt sjokolade også. Håper de blir glade! Gav også nettopp bort noen klær jeg kjøpte i London som ikke passet (det var aaalt for lange køer, og for billig til å prøve noe).

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *