Pakke fra USA!

Categories B opplevelser og hverdagsliv

 

Jeg bestilte nylig en pakke med ting fra ChristianBook. Har gledet meg veldig til den kom. Egentlig hadde jeg puttet masse mer oppi hanlekurva, men måtte ta bort en del da jeg så summen. Det er rart hvordan mange billige ting blir… ikke så billig!

Men jeg fikk da kjøpt tingene på bildet over, samt noen julegaver (som jeg ikke legger ut på bloggen). Jeg fikk en skikkelig baksmell med toll, så neste gang skal jeg passe på å holde meg under tollgrensa. Men jeg kommer nok til å bestille noe her igjen! (Noen som vet hvordan de tollreglene egentlig er?)

 

Jeg kjøpte denne skjønne koppen. Kunne ikke la være, siden jeg går på lærerskolen! Har flere venner jeg kunne tenkt meg å gi den til, men den endte opp som en av mine eiendeler! Jeg håper i hvertfall å bli en lærer som dette stemmer på. (kostet ca 40 kr uten frakt)

 

En annen utrolig gøy ting var denne blokka. Den består av hundre forskjellige lapper med lim bakpå (som post-it-lapper). På hver står det et oppmuntrende ord, og disse kan du klistre rundt i hele huset! Eller på pulten til venninna di, eller i veska til moren din. (kostet ca 15kr uten frakt)

Disse magnetiske bokmerkene har jeg virkelig falt for! Magnetiske bokmerker er enormt praktiske, for de faller ikke ut av boka. Dessuten holder de lenger enn vanlige bokmerker i papir. Jeg kommer bare til å kjøpe magnetiske heretter! De fantes med mange ulike motiver og farger. Jeg falt totalt for disse med fine bibelvers på 🙂 (kostet ca 15 kr uten frakt)

1 kommentar

1 thought on “Pakke fra USA!

  1. D e vel hvis du kjøbe for øve 200 krone kan du risikera å måtta betala toll. tru eg 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *