Math from dawn to dusk…

Categories B opplevelser og hverdagsliv

 

Joda, i går startet vi med å øve skikkelig til matte-eksamen. Da sola kikket oppover fjellene, var jeg allerede på Jæren, og i gang med å starte puggingen. Og jeg hoppet jammen meg ikke på toget hjem igjen før sola hadde bukket under for kvelden igjen. Matte i fra soloppgang til solnedgang, med andre ord. Men innimellom fikk vi tid til litt herlig kakao, fengende “spotify-karaoke” og forferdelig risengrynsgrøt (grøten ble brent). Jeg er ikke fullt så nervøs som jeg var før eksamen i fjord. Men kanskje det kommer etterhvert. Uansett blir det en gigantisk lettelse å være ferdig…

Som du ser på bildene, er ikke det å øve på matte så voldsomt ille hvis du har de riktige folkene rundt deg 🙂

Andre som driver å gruer seg til eksamener og prøver nå?

 

 Her er forresten en julesang jeg bare ikke får ut av hodet for tida 🙂

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *