BTM #7 – Arrange a Date

Categories P Julekalender

Be The Miracle! Syvende Desember.

Jula inneholder så mye godt. Å gi, å smile, å varme, og å være sammen. Min julekalender handler om nettopp dette, gi gode tanker og oppmuntringer til de rundt deg. Hver dag legger jeg ut en utfordring som du kan gjøre. Så kan vi sammen gjøre en forskjell der vi er, og gjøre jula littegranne bedre for noen andre. Vær mirakelet for dem rundt deg!

(Jeg setter forresten veldig pris på om noen sender en liten kommentar hvis de har gjort utfordringen min en dag! De som kommenterer at de har gjort det, og hvordan, kan vinne en anbefaling av bloggen sin, hvor jeg skriver hva jeg liker med den, og publiserer (med link) på min blogg. God reklame for deg, og forhåpentligvis en oppmuntring til å gjøre andre glade. Jeg trekker to vinnere.)

 

 DAGENS UTFORDRING:

Arranger en avtale med vennegjengen. Hvis du har det slik som meg, så er det altfor skjelden du får tid til å møte “vennegjengen” og bare kose dere sammen. Så lag en facebook-gruppe, og avtal en kveld dere kan treffes og bare kose dere. Hvis du ikke har en “vennegjeng” kan du selvsagt bare gjøre en avtale med en eller to venninner også. Men det er ofte kjekt å være flere også! Nå i jula er det ofte slik at du treffer igjen venner som har flyttet eller som du rett og slett ikke har tid til ellers. La det bli en kjekk kveld med brettspill, et flott julebord, en spennende utflukt, eller noe annet dere kan huske lenge 🙂

 

MIN UTFØRELSE:

Jeg har allerede avtalt flere slike samlinger i jula. En liten gjeng skal ha julebord noen få dager før jul hjemme hos ei venninne. I tillegg skal jeg arrangere en jule-forening med jentene i foreningen. Da skal jeg ferdigstille et utrolig søtt syprosjekt jeg har begynt på 🙂 Blir så bra å treffe folk! Og kanskje spesielt de som kommer hjem på juleferie fra studier rundtomkring… Apropos så skal vi også ha en liten reunion med klassen fra videregående. (Ja, vi er litt rare som har et-og-et-halvt-års-gjenforeninger, men vi var en veldig close klasse) 🙂

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *