Hjem til snøen

Categories G Reise og ferie

Nå er jeg altså hjemme igjen fra helgeturen til venninna mi i Bø. Føler meg litt surrete i hodet, mest fordi natta har blitt tilbrakt på et tog med ca 4 timers usammenhengende søvn i et par ubehagelige stillinger. Måtte også bytte til buss i Egersund, og når det er fire minusgrader og snø er det ganske gørr å vente på buss med en svær bag…

Så nå var det godt å komme i hus. Dagen skal brukes til jobbing og Jesusgruppeavslutning i kveld. Gleder meg! Er litt godt å ha en “fridag” før jeg begynner på eksamenslesingen for alvor. Nå er det bare litt over en uke til matteeksamen!

Her hjemme er det snø. Det var det i Kristiansand også, når jeg kjørte forbi med toget. Og våknet. Igjen. Fryser nesten føttene av meg, men jeg får heller nyte kosen med det, og lage meg en kopp kakao senere 🙂

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *