Last day coming up

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Endelig! I morgen er det siste dag med undervisning på universitetet! Jeg har enda eksamen, men det blir en enorm lettelse. Jeg kjenner at jeg er sliten. Forhåpentligvis er det en sånn “rett-før-eksamen-og-ferie-type-sliten” og ikke den mer langvarige typen. Så jeg kan nesten ikke beskrive hvor herlig det blir å slippe å stå opp før klokka fem hver dag.Nå må jeg bare løse det problemet at jeg ikke forstår de to siste kapittlene i matten. Hva skal jeg med Integraler og differensiallikninger når jeg skal være lærer på ungdomsskolen?

De siste dagene har gått i ett med sykdom, skole, eksamenskriving, styremøter, kjæresten og venner.

Sånn ser desember ut for meg:

– Jeg skal besøke Monica i Bø i Telemark nå til helga. Det blir utrolig kos å se en gammel venninne igjen.

– Skal nok jobbe en del med blandt annet å lage julepynt og kranser til blomsterbutikken.

– Jeg må fikse de siste julegavene (men mangler ikke så veldig mange).

– Bake masse, lage masse og leve Masse.

– Julebord med den fine, egensydde kjolen min på Betania.

– Jula skal tilbringes med mamma sin familie.

– Romjula skal jeg og Thomas ta oss en “Roadtrip” til østlandet og besøke pappa.

– Nyttår skal tilbringes med gode venner.


Skal du gjøre noe av det samme?

Har du flere spennende punkter for Desember?

 

Forresten! Hvis du har bittelittegranne tid, så hadde jeg satt veldig pris på om du kunne stemme på den typen innlegg du best liker >Her<. Da hjelper du med å gjøre bloggen min bedre 🙂

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *