Romantiske kveldsturer

Categories E Natur og Turer

 

 

I det siste har Thomas blitt ganske mye mer gira på å gå tur igjen. Så vi går rett som det er en times tur i kveldingen. Jeg synes det er utrolig gøy! For i tillegg til at vi får rørt litt på oss, så får vi masse av tid til å snakke sammen om sånne ting som man fort glemmer å snakke om.

Jeg tror det er ufattelig viktig å ha en sånn samtale med partneren din. En samtale som flyter fritt fra fremtid og drømmer til dumme vitser. Med filmkvelder, sosiale samlinger og forskjellige aktiviteter er det vanskelig å ha tid til å snakke sånn. Og kanskje glemmer vi det litt bort også. Min oppfordring til deg er å gjøre noe hvor det er plass til å snakke sammen. Hvis det eneste du og partneren gjør sammen skjer foran en TV-skjerm, hvordan skal dere da få de dype samtalene? 

Jeg er i hvertfall veldig glad for at vi har kveldsturer sammen 🙂

2 kommentarer

2 thoughts on “Romantiske kveldsturer

  1. Jaa… det er så viktig. Nå er jo jeg og kjæresten ganske nyforelska enda, men det å ligge i senga og bare skravle er så viktig. Spesielt med tanke på å bygge et forhold sammen framover, siden vi begge har bagasje fra hver vår kant. Det er viktig å prate sammen. Det å gå tur er alltid en fin anledning til å prate. Vi gikk en tur for litt tilbake selv, og det var så deilig! Fikk luft, snakka om alt og ingenting. Men kjøreturer er også fine sånn 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *