Nyttårsforsetter

Categories O interessa

Nyttårsforsettene mine for 2012 var:

*Lære å sy

*Sy en kjole

*Fortsette å vokse i forholdet til Gud.

 
Kjolemålet går som det suser. Nå har jeg sydd fire kjoler, og har ikke tenkt til å gi meg enda. Jeg lærer også mer og mer om Gud, og blir bedre kjent med Ham. Er veldig fornøyd med målene mine for 2012!

Nyttårsforsettene mine for 2013 blir:

* Lære meg å lage Thaimat.

* Lage tjue matretter jeg ikke har laget før.

*ikke gå i minus på sparekontoen etter all reisingen som kommer i 2013 (Brasil, England og muligens Tyskland…)

Hvis du vil kan du lese mitt innlegg med tips for å lage nyttårsforsetter som du klarer å fullføre >Her<.

Hva er dine nyttårsforsetter?

Er det noe du gleder, eller gruer deg til?

1 kommentar

1 thought on “Nyttårsforsetter

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *