Konsert med Kutless og The Afters

Categories B opplevelser og hverdagsliv

I helga som var, koste jeg meg på konsert i Bjerkreim med disse fremragende bandene.

Kutless har jeg hørt på ganske mange år, men jeg har egentlig aldri fått med meg hvor mye forskjellig musikk de har før nå. Den første sangen jeg falt for (og kanskje den mest kjente) er en nokså rolig en, med helt fantastisk tekst: What faith can do.

 

musicnodes
Kutless: What Faith Can Do

 

 

The Afters hadde jeg aldri hørt om før jeg hørte om konserten. Men jeg startet å lytte, for jeg liker alltid å kunne sangene når jeg er på en konsert. Jeg ble positivt overrasket over de gøye, fengende sangene og de oppbyggende tekstene. Når jeg så kom på konserten ble jeg enda mer imponert over den fantastiske måten de fikk med seg salen på, og hvor flinke de var, både til å fortelle rørende historier fra livene sine og til å spille! Kveldens høydepunkt! Her legger jeg med en av mine favorittsanger så langt. Den har en inspirerende tekst, og er flott til å høre på i bilen!

 

musicnodes
The Afters: Never Going Back To OK


 
 

 
 
Begge bildene er tatt av Thomas, for jeg tok ikke med kamera på konserten. Men hans hadde nok blitt mye bedre uansett 😉
0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *