Erfaringer med JenJenHouse?

Categories U Bryllup

Jeg har kikket en del på bryllupsting på JenJenhouse.com. De har masse fint som er veldig billig. Så jeg lurer på om noen har noen gode/dårlige erfaringer med siden? Jeg kommer ikke til å kjøpe brudekjole på nettet, men kanskje noe tilbehør…?

Ellers har dagen startet veldig bra. Enda en fredag med fri. Jeg våknet helt av meg selv og kjente meg uthvilt og glad. Så har jeg skrevet litt på eksamen på morgenkvisten (Jeg er av den skjeldne typen som fungerer best om morgenen). Jeg har tenkt til å fortsette litt med å sy den yet-to-become-awesome nyttårskjolen min, og i kveld skal jeg på kino med gode venner! Håper DU får en flott dag også 🙂

6 kommentarer

6 thoughts on “Erfaringer med JenJenHouse?

  1. Jeg kjøpte underskjørt og en del småting til candy baren vår der og er veldig fornøyd med det.
    Samt at jeg kjøpte en selskapskjole til et bryllup jeg var gjest i også.
    Den var så mye finere enn forventet!! Fantastisk kvalitet og helt perfekt.
    Ei venninne bestilte den kjolen hun brukte i mitt bryllup derfra også, og den var også helt nydelig.

  2. Jeg kjøpte brudekjolen og brudeskoene mine på JenJenHouse. Kjolen ble spesialsydd etter mine mål (jeg passet jo ikke inn i størrelsestabellen overhodet!;)) og den var perfekt! Det var ikke et spor av dårlig kvalitet, eller dårlig sying. Det var en risiko å ta, men jeg leste mange forum hvor JenJenHouse har fått utrolig mye positive kommentarer! 🙂 Jeg mailet litt me JenJenHouse og, og kundeservicen var helt super! 🙂
    Men vær obs på om du kjøper øredobber derifra, fordi det er mange klipsøredobber! Det skal stå informert i produktteksten.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *